Педагог дефектолог жұмыс жоспары » Көктал-арасан орта мектебі
Жетісу облысы білім басқармасының
Панфилов ауданы бойынша білім бөлімінің
"Көктал-арасан орта мектебі"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72831) 39-2-83
Есепші бөлімі:
+7(72774) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » Педагог дефектолог жұмыс жоспары
01
февраль
2023

Педагог дефектолог жұмыс жоспары

                        « Көктал  -   Арасан орта  мектебі   мектеп    жанындағы   50  орынды   интернатымен»КММ                                


                                                                                                                                 «Бекітемін»

                                                                                                                                                                                        мектебінің директоры                              Н.Е.Тұрлыбеков


                                                                                                                                         «___» _________2022. 2023ж





        2022-2023 оқу жылына арналған арнай маман (дефектологтың) жылдық жұмыс 

ЖОСПАРЫ 









                                                                                                                 Арнайы маман: Қ.Ғ.Амирова 

Арнайы педагогтың мақсаты: ПМПК қорытындысы мен ұсыныстарына және мектеп кеңесінің шешіміне сәйкес білім алуда ерекше қажеттілігі бар мектеп оқушыларына арнайы педагогикалық қолдау көрсету.

Арнайы педагогтың міндеттері:

  1. Білім алуда ерекше қажеттілігі бар мектеп оқушыға басқа мамандармен, мұғалімдермен, ата-аналармен бірлесіп тереңдетілген арнайы педагогикалық тексеруден өткізу;
  2. Білім алуда ерекше қажеттілігі бар мектеп оқушыға жеке,топтық және сыныптық сабақтарда арнайы педагогикалық қолдау көрсету.
  3. Оқытушыларға, ата-аналарға, басқа мамандарға білім алуда ерекше қажеттілігі бар оқушыларды оқу процесінде және үйде тәрбиелеу кезінде педагогикалық қолдау бойынша кеңес беру. 



Арнайы педагогтың жұмысының негізгі бағыттары: 

  1. Ұйымдастырушылық жұмыс;
  2. Білім алуда ерекше қажеттіліктерін бағалау және оқушыларды педагогикалық қолдаудың (көмек) мазмұнын анықтау;
  3. Оқушыларға арнайы педагогикалық қолдау көрсету және оның тиімділігін бағалау;
  4. Кеңестік-әдістемелік қызмет;
  5. Өзін-өзі дамыту. 







  1. Ұйымдастырушылық жұмыс

1.1

Көрнекі-дидактикалық құралдар мен жұмыс орнын дайындау




                      

Тамыз 

Қыркүйек 

  1. Диагностикалық және дидактикалық материалдардың картотекасы;
  2. Әдістемелік құралдардың картотекасы;
  3. Оқушының сабақтағы іс-әрекетіне бақылау формалары (форма 2а,б) мұғалімнің мінездемесі балаға (форма 3)
  4. Қатысқан сабақтарды талдау формалары 
  5. Оқушылардың негізгі оқу пәндері бойынша оқу жетістіктерінің бланкілері

1.2

Жылдық жұмыс жоспары 

Қыркүйек 

Жұмыстың жылдық жоспары 

1.3

Оқушылар тобын және жеке, топтық сабақтарда құру

Қыркүйек 

Оқушылар тобының тізімі

1.4

Құжаттарды рәсімдеу және жүргізу:

  1. Жұмыс кестесін құру;
  2. Сабақ кестесін құру;
  3. Журнал толтыру: сабаққа қатысу,кеңестерді тіркеу.

Қыркүйек және жыл бойы


  1. Жұмыс кестесі
  2. Сабақ кестесі
  3. Сабақтарға қатысу журналы
  4. Кеңестерді тіркеу журналы

1.5 

Жылдық рефлексиялық есеп жүргізу

Мамыр 

Жылдық рефлексиялық есеп 


  1. Білім алуда ерекше қажеттіліктерін бағалау және оқушыларды арнайы педагогикалық қолдау (көмек)


2.1

Оқушылардың мүмкіндіктері мен қажеттіліктерін арнайы педагогикалық зерттеу:

  1. Сабақта бақылау;
  2. Ата-аналармен сұхбат және сауалнамалар;
  3. Тереңдетілген арнайы педагогикалық бақылау;
  4. Оқушының «Коммуникативтік паспортын» зерттеу

Қыркүйек

  1. Оқушыларды сабақта бақылау хаттамасы (форма 2а,б)
  2. Әңгімелесу хаттамасы немесе толтырылған сауалнама;
  3. Тереңдетілген арнайы педагогикалық бақылау хаттамасы негізгі оқу пәндері бойынша оқу жетістіктерінің карталары;
  4. Оқушылардың мінездемесі 
  5. (форма 3)

2.2

Оқушылардың оқу қиындықтарының көріністерін және олардың себептерін ұжымдық талқылау

Қыркүйек 

Оқушылардың мінездемесі (форма 4)

2.3

Оқушылармен жұмысты жоспарлау: 

1) оқушылармен жұмыстың жеке бағдарламаларын құру;

2)оқушылармен жеке және топтық сабақтардың күнтізбелік-тақырыптық жоспарларын құру;

3) оқушылармен жеке және топтық сабақтардың технологиялық карталарын құру;

4)оқушыларға жеке оқу жоспарларын дайындау; сынып жетекшісімен бірлесе отырып бағдарламаларды бейімдеу (ПМПК ұсыныстарына сәйкес)

Қыркүйек

Қазан

  1. Оқушылармен жұмыстың жеке бағдарламалары;
  2. Оқушылармен жеке және топтық сабақтардың күнтізбелік-тақырыптық жоспарларын құру;
  3. Оқушылармен жеке және топтық сабақтардың жоспарларын құру;
  4. ПМПК қорытындысы мен ұсыныстарына сәйкес оқушыларға арналған бейімделген және жеке оқу жоспарларының мәтіндері.

2.4

Мұғалімдердің сұранысы бойынша оқушылардың қажеттіліктерін бағалау

Жыл бойы

  1. Оқушыларды сабақта бақылау хаттамасы (форма 2а,б);
  2. Тереңдетілген арнайы педагогикалық бақылау хаттамалары, негізгі оқу пәндері бойынша оқу жетістіктерінің карталары;
  3. Оқушылар мінездемесі (форма 3)

2.5

Мектеп мамандарының сабақтары мен сынып сабақтарына қатысу

Жыл бойы

Хаттама, талдау



                                  3.Оқушыларды арнайы педагогикалық қолдау және оның тиімділігін бағалау

3.1

Жеке және топтық сабақтарды өткізу

Жыл бойы

Жеке және топтық сабақтардың жоспарлары

3.2

БАЕҚ бар балаларға сабақ барысында көмек көрсету (мұғалімнің келісімімен)

Сабақ барысында көрсетілген көмек пен оның нәтижесін тіркеу хаттамасы 

3.3

Психологиялық-педагогикалық қолдаудың жеке бағдарламасы мен жеке оқыту бағдарламаларын іске асырудың сәттілігін динамикалық байқау

Жыл бойы

  1. Сабақ барысында оқушыны бақылау хаттамасы (2а,б формасы);
  2. Білім жетістіктері карталары;
  3. Сабаққа қатысу хаттамасы.

4. Кеңестік-әдістемелік қызмет

4.1

Ата-аналарға жке кеңес беру (ата-анасының қ

алауы бойынша немесе қажет болған жағдайда)


Кеңесті тіркеу журналы 

4.2

Мұғалімдерге жеке кеңес беру


Кеңесті тіркеу журналы

4.3

Әлеуметтік серіктестермен бірлескен іс-шараларға қатысуды көрсету (арнайы мектептер, университеттер, ғылыми орталықтар және т.б.)



5.Өзін-өзі дамыту

5.1

Ғылыми-әдістемелік құралдарды зерделеу

Жыл бойы


5.2

Біліктілікті арттыру курстарынан өтуді ұйымдастыру

Жыл бойы

Сертификат


                                                                                                                   Арнайы  маман: Қ.Ғ. Амирова