2022-2023 оқу жылына оқу әдістемелік жұмысының есебі » Көктал-арасан орта мектебі
Жетісу облысы білім басқармасының
Панфилов ауданы бойынша білім бөлімінің
"Көктал-арасан орта мектебі"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72831) 39-2-83
Есепші бөлімі:
+7(72774) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » » 2022-2023 оқу жылына оқу әдістемелік жұмысының есебі
13
февраль
2023

2022-2023 оқу жылына оқу әдістемелік жұмысының есебі


І және ІY тоқсан бойынша  сыныптардың салыстырмалы білім сапасы


Сыныптар бойынша төмен сынып көрсеткен сыныптар; 3 сынып 50% .4 оқушы үлгерімі төмен оқушылар және  білімінде олқылығы бар оқушылар.ЕБҚ оқушылардың екінші тобына жатады.6 сынып 44,4%,Ахметжанов Д жазуы нашар,жазу,оқу дағдыларын меңгеруі төмен.Дәуен Ә көшіріп жазады,оқи алмайды.Бахытжан Е енжарлық басым. Бұл оқушылардың барлығы екінші топқа жатады. 7 сынып 40% ,Жайлаубаев С,Берден А,Оразәлі Ә,Савридинова Н ерекшк білім беруді қажет ететін оқушылардың екінші тобына жатады.Яғни ұялшақтық,енжарлық,қолйсыз психологиялық факторлар.9 сынып 44,4%,АйтбаеваА,Оразәлі Б,Бахытхан Д екінші топқа жатады. Яғни,отбасындағы тәрбиенің бұылуы,қолайсыз психологиялық факторлар. 11сынып 33,3% көрсетті.Екі оқушы Бегетаев Е,Нқрсапа Н жазады,ауызша сабақтардан қиналады. Екінші топқа жатады. 




Сыныптар

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

1-11

 1 тоқсан 

2022-2023


71.4

50

77.8

57,1

44,4

40

85,7

44,4

66,7

33,3

56,6

 4 тоқсан 

2021-2022


83,3

50

71,4

36,4

42,9

75

57,1

50

40

100

56,2





































Пәндердің салыстырмалы көрсеткіші   І-ІІ тоқсан

Пәндер бойынша 2021-2022 оқу жылымен салыстырғанда біраз өзгерістер байқалады.Қазақ тілі -3,12 қазақ әдебиеті +6,6, орыс тілімен әдебиеті +5,Математика,алгебра -6,6. Ағылшын тілі -2,Геометрия  -18, Физика -8,2, Химия -1, География,жаратылыстану +6, Информатика +19,қазақстан тарихы +6 пайызға өскен.

                              І тоқсан   бойынша тоқсандық жиынтық бағалауды талдау


Мектебі

Сыныбы

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

1-11

1

Қазақ тілі


71,4

75

77,8

57,1

44,4

50

85,7

77,8


33,3

62

2

Қазақ әдебиеті


71,4

62,5

77,8

57,1

44,4

50

85,7

77,8

100


69,4

3

Орыс тілі


71,4

62,5

77,8

71,4

44,4

64

100

55,56

66,67

66,67

68

4

Ағылшын тілі


57

50

77,8

57,1

55,5

42

85,7

55,56

66,67

33,33

58,1

5

Математика /алгебра/



62,5

77,8

85,7

55,5

42

85,7

44,44

100

33,33

59,5

6

Геометрия







42

100

44,44

100

33,33

64

7

Физика







42

71,43

55,56

66,67

33,33

60

8

Химия








71,43

55,56

66,67

66,67

65

9

Биология







57

85,7

55,56

66,67

66,67

66,32

10

Георгафия\жаратылыстану



50

77,8

71,4

66,6

50

100

55,56

100

66,67

71

11

Информатика










100

66,67

83

12

Қазақстан тарихы





71,4

44,4

57

100

55,56

66,67

33,33

61

ТЖБ нәтижелерін талдау пәндер бойынша мынадай білім деңгейін көрсетті: 

  1. жоғары (В): 85-100% қазақ тілінен 8 сынып,қазақ әдебиетінен 8,10 сыныптар
  2. Орыс тілі пәні бойынша 8сынып.
  3. Ағылшын тілі пәні бойынша 8 сынып.
  4. Геометрия 8,10 сыныптар,
  5. География 8,10 сыныптар,
  6. Информатика,10 сынып
  7. Қазақстан тарихы 8 сынып. 

2. орта (С): 40-84% қазақ тілімен әдебиеті 2,3,4,5,6,7,9сыныптар.

1. Орыс тілі-2,3,4,5,6,7,,9,10,11 сыныптар.

3. Ағылшын тілі 2,3,4,5,6,7,8,9,10 сыныптар.

4. Математика /алгебра 3,4,5,6,7,8,9,10 сыныптар.

5.Геометрия пәнінен 7,9сыныптар.

6.Физика 7,8.9,10 сыныптар.

7.Химия 8,9,10.11сыныптар.

8.Биология 7,8,9,10.11 сыныптар.

9.Қазақстан тарихы 5,6,7,9,10 сыныптар

3.төмен (Н): 0-39% көрсеткіш көрсеткен пәндер;1. Қазақ тілі 11 сынып2.Ағылшын тілі 11 сынып 3. Алгебра  11 сынып 4. Физика    11 сынып 5.Қазақстан тарихы 11 сынып

4.ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындысы бойынша жоспарланған жұмыс:

-Төмен балл алған оқушылармен жеке жұмыс жүргізу;

-Қосымша сабақтар өткізу;

-Қиындық тудырған мақсаттармен жұмыс жүргізу;

-мектепшілік бақылауға қою.

Кіріс бақылау мен тоқсандық жиынтық бағалау арасында айырмашылық айтарлықтай. Білім сапасы тоқсан соңында 30%ға дейін өскені байқалды. Білімді кіріс бақылау Гугл форма арқылы алынған болатын.Кіріс бақылаудан соң білімінде олқылығы бар оқушылар анықталып тізімі бекітілді. Дегенмен білімінде олқылығы бар оқушылармен жұмыс жоспарын өткізбеген пән мұғалімдері бар. Атап өтсем Е.Әріпжанов, Қ.Зинал,У.Өмәли,А.Нұрбаева,Т.Ұзақова.


2022-2023 оқу жылыда 11 сыныпта 3 оқушы білім алуда.Білім сапасы 33,3% құрады 


 3 оқушыда Ұлттық бірыңғай тестілеуге қатысудан бас тартты.Түсініктемелерін жазып өткізді. 9-11 сыныптарды қорытынды аттестаттаудан өткізу іс-шарасы жасалып бекітілді.4-9 сынып оқушыларына арналған білім алушылардың білім жетістігін мониторингілеуге байланысты іс-шара жоспары құрылып, бекітілген қосымша сабақ кестесі бойынша дайындық жұмыстары жүргізілуде.

2022-2023 оқу жылындағы Әдістемелік нұсқау хаттағы нормативтік құжаттарды басшылыққа ала отырып оқу-тәрбие жоспары бекітілген болатын.Оқу –тәрбие жоспарына сәйкес Нормативті құжаттардың орындалуы ҚР БҒМ № 382 бұйрығын орындау бойынша педагогикалық ұжымның жұмысы (педагог жүргізу үшін міндетті құжаттар тізбесі бөлігінде) Көктал-Арасан мұғалімдерінің ортақ тобын танысуға жіберілген болатын. Алайда мұғалімдер жүргізуге міндетті құжаттарды жүргізбейді.Қыркүйек айның 1 нен бастап І тоқсан соңына дейін бірде бір мұғалім қысқа мерзімді жоспарын тексертіп қол қоюға әкелмеді. Өз тарапымнан мұғалімдерден талап еткенде де бірде –бір мұғалім қысқа мерзімді жоспарларын көрсете алмады. Қағаз түрінде де, электронды нұсқасында көрсете алмады.Ол мұғалімнің 45 минут сабаққа дайындықсыз келгені деп білемін.Қырқүйек айында сынып жетекшілерге тапсырма берілген болатын. Сыныптағы ерекше білімді қажет ететін оқушыларды анықтап пән мұғалімдеріне тізімін беру.Ол тапсырма да орындалмады.Инклюзивті оқушыларды оқыту туралы коучинг ұйымдастырылып,әдістемелік көмек берілген болатын.Білім сапасының төмен болуы осы ерекше білімді қажет ететін оқушылардың нақты анықталмауы,дұрыс білім бермеуден деп санаймын. Бұл жерде сынып жетекшінің пән мұғалімдерімен, ата-анамен байланыстың болмауы. Өзара сабаққа қатысудың болмауы.

№399 16,09.2022 ж Қазақста оқу-ағарту министрлігінің Жалпы   білім  беру  ұйымдарына арналған  жалпы   білім  беретін пәндердің,  бастауыш,   негізгі  орта  жәнежалпы орта білім деңгейлерінің таңдаукурстарының  үлгілік  оқу бағдарламалары туралы 17 қазан кезектен тыс педогогикалық кеңес өткізілді.№399 бұйрық негізінде күнтізбелік –тақырыптық жоспарларын өзгертіп қайта бекіттірілуі тиіс болатын.Алайда осы күнге дейін күнтізбелік –тақырыптық жоспарларын бекіттірмеген мұғалімдер бар.

Оқу –тәрбие жоспарының мектепшілік бақылау жоспарына сәйкес 5-10сынып оқушыларының бейімделуі,бастауыш сыныптардағыорыс тілімен ағылшын тілі пәндері бойынша білімінде олқылығы бар оқушылармен жұмыстың жүргізілуі зерделенді.Комиссия мүшелерінің анықтамалары толық емес. Сонымен қатар 1-11 сыныптардың дәптерлері тексерілген болатын.Тексеру барысында бірқатар кемшіліктер байқалды.Бастауыш сынып оқушыларының дәптерлері толық,тексерілген,қатемен жұмыс жүргізілген . 

Орыс тілі,қазақ тілі,физика ағылшын тілі пәндерінен  7-11 сыныптар бойынша сынып жұмыстарының көлемі нормативтік талаптардан аспайды.Дәптерлер тұрақты түрде тексерілмейді.Мұқабасы   толық толтырылмаған.Орфаграфиялық ережелерді сақтауда оқушылармен жұмыс жүргізілмеген.

Математика пәні бойынша тұрақты түрде тексерілген,дәптерлері толық қапталған,талапқа сай толтырылған. Пән мұғалімі ;Бердіқожа Дархан

 Мектепте төрт әдістемелік бірлестік жұмыс атқарады.

«  Шапағат» бастауыш пәндер бірлестігі –бірлестік жетекшісі М.Абдрахманова

«Қоғамдыө-гуманитарлық пәндер » бірлестігі- бірлестік жетекшісі А.Джакупбекова

«Жаратылыстану-математикалық пәндер бірлестігі»- бірлестік жетекшісі Қ.Зинал

«Шымыр» пәндер бірлестігі-бірлестік жетекшісі А.Нақысбеков

Жас маман

Тәлімгер

Бердіқожа Д

Е.Әріпжанов




Бірлестіктердің жұмысына бақылау жүргізілген болатын. Соның нәтижесінде  бірлестік жетекшілерінің құжаттары жиналып тексерілді. Шапағат пәндер бірлестігінің құжаттарын тексеру барысында анықталғаны:

  • Жылдық жұмыс жоспары құрылған;
  • Пән мұғалімдері туралы мәліметтер толықтырылып салынған;
  • Оқу бағдарламалары жинақталған;
  • Дарынды,үлгерімі төмен оқушымен жұмыс жоспарлары бар;
  • Нормативтік құжаттары жинақталған;
  • Құжаттары толық.

Жалпы жинақ пакасы жүйеленген. Айлық жоспары жоспарланған. 

Қоғамдық-гуманитарлық пәндер бірлестігінің құжаттарын тексеру барысында:

  • Жылдық жұмыс жоспары жасалып бекіттірілген;
  • Мұғалімдер туралы мәліметтер жинақталған;
  • Нормативті құжаттары жинақы;
  • Қима,бақылау диктанттары жоспарланбаған, жылына қанша рет әр сыныпта болу керектігі белгіленбеген;

Жалпы жинақ папкасы бар, толық жүйеленбеген. 

Жаратылыстану-математикалық  пәндер бірлестігінің құжаттарын тексеру барысында анықталғаны:

  • Жылдық жұмыс жоспары бар, бекітілмеген;
  • Мұғалімдердің сапалық құрамы жинақталған;
  • Жұмыс бағдарламалары жинақы;
  • Оқу бағдарламалары бар;
  • Нормативті құжаттары жинақталған;
  • Бақылау,практикалық,зертханалық, тест жұмыстары тоқсанына қанша рет болу керектігі жазылмаған; 

Жалпы жинақ папкасы бар. толық жүйеленбеген.

Шымыр пәндер бірлестігінің құжаттарын тексеру барысында анықталғаны:

  • Жылдық жұмыс жоспары бар;
  • Нормативті құжаттар жинақталған;
  • Мұғалімдер туралы мәліметтер толық;


Бірлестік жетекшілері бірлестік құжаттары бір жүйеге келтіріп жинақталуы туралы ұсыныс айтылды.

Пән  кабинеттерін паспортизациялау жұмысы жүргізіліп кабинет құжаттары реттелді. Білімді кірісті бақылау. Негізгі пәндерден Гугл форм платформасы арқылы тесттер алынды.

Оның қорытындысы бойынша мынандай нәтиже көрсетті.

Пән атауы

Сыныптар


Жалпы 


5 сынып

6 сынып

7 сынып

8 сынып

9 сынып

10 сынып

11 сынып



1

Қазақ тілі 

33%

37%

39%

45%

55%

36%

36%

40%


2

Қазақ әдебиет 


64%

52%

65%

51%

40%

36%

50%


3

Тарих


28%

32%

51%

48%

33%

30%

37%


4

Орыс тілі мен әдебиеті

26%

54%

35%

45%

41%

26%

26%

36%


5

Инфарматика


51%

41%

65%

66%

36%

30%

48%


6

Жаратылыстану


55%






55%


7

Ағылшын

33%

18%

26%

45%

51%

30%

23%

32%


8

Математика


54%

36%





45%


9

География




63%

70%

63%

46%

60%


10

Биология 




51%

36%

33%

43%

41%


11

Химия




50%

48%

40%

30%

42%


12

Физика




45%

35%

36%

36%

38%


13

Алгебра мен геометрия




50%

26%

36%

33%

36%


14

Құқық 






66%

33%

49%



































Тоқсан барысында 4  және   9-сыныптар  үшін  ББЖМ   МЖМБС  талаптарына  сәйкес функционалдық  сауаттылық   деңгейін анықтау жұмыстары жүргізілді.Мектепшілік жоспары құрылып бекітілді. Сынып жетекшісінде жоспар жасалған, дайындық сабақ кестесі құрылған. Оқушылардан «Google Форм» платформасында тест алынды.     

4 сынып тест қорытындысы.

Оқушының атыөні

Пән атаулары

Жалпы балл 20 балл

Оқу сауттылығы 11 балл 

Жаратылыстану  9 балл

Рыскелдіұлы Әмір

5

6

11

Акра Асылжан

7

4

11

Табыс Каусар

7

5

12

Мұқамет Е

9

5

14

Авамусалиев Мейрамбек

7

5

12

Насырғазы Ербақыт

2

2

4

Жазылбекова Зере

4

6

10

Табыс Гауһар

6

5

11

Орташа балл

6 балл 54%

5 балл 55%

11 балл 55%